zondag 8 augustus 2010

The End - Fin

Dit wordt mijn laatste bypass blog. Geschreven met mijn vorige week voor de poorten van de hel weggesleepte Ipad :-)
De cardioversie van vorige week zondag heeft het echte herstel ingeluid en doorgezet. Met de dag ging en gaat het beter. Donderdag hartecho gehad, die was prima. Voor de eerste keer weer fietsproef gedaan, ook dat was naar omstandigheden bevredigend, vond ik. Vrijdag jl intake gedaan voor de hartrevalidatie, maandagmorgen starten. Maandagmiddag nog weer een consult bij mijn inmiddels goede vriend cardioloog Erik Saat. Afspraken maken over afbouw medicatie, etcetera.
De energie komt terug. afgelopen dagen veel gekookt en lekkere dingen gemaakt met alles wat de tuin en de kas inmiddels overvloedig voortbrengen. Passie voor groenten van Anthonio Carluccio, zo'n beetje het beste boek over groente, dat ik ken. Prachtige gerechten, allemaal met liefde beschreven op basis van de traditionele keuken uit Italie, wat de keuken van de arme mensen was.
Morgen begin ik weer voorzichtig met werken. Eerst twee dagen thuis. Woensdag een halve dag Zutphen, donderdag Enschede en Delft. Vrijdag weer thuis. Op basis van de ervaringen komende week de balans voor de komende weken opmaken. Afgelopen vrijdag voor het eerst zelf auto gereden, dat ging prima. Heb zin om weer wat productief te zijn.
Dus de laatste ziekte en herstel-blog! Thkx voor het lieve en betrokken meelevEn. Hoop velen van jullie weer gauw zakelijk en privé te ontmoeten, zonder daarbij de primaire rol van hartpatiënt te hebben :-).

Tot spoedig!

Jerry

2 opmerkingen:

  1. Hallo Jerry,

    Goed om te vernemen dat je alles achter de rug hebt en dat het nu weer beter gaat. Grappige stukjes. Ik wist niet dat je zo'n schrijverstalent had. Beterschap nog

    Rene Aaldering

    BeantwoordenVerwijderen